Този сайт използва "бисквитки", с цел подобряване качеството на услугите. Продължавайки да използвате сайта, вие се съгласявате с използването на "бисквитки".

Гаранция и връщане на стоки

1.ГАРАНЦИОНЕН СРОК

1.1 Гаранционният срок е този срок, през който АйШоп ЕООД гарантира изправността на стоката и отстранява възникнали дефекти за своя сметка. 

1.2 Гаранционният срок на всеки продукт зависи от типа на продукта и производителя. Той е предварително посочен от производителя.

1.3 Гаранционният срок започва да тече от датата на покупка на продукта. За стока, доставена по куриер, гаранционните условия се считат за приети, ако няма направени възражения в еднодневен срок. С всеки продукт трябва да запазите гаранционната карта или стокова разписка и касов бон до момента на изтичане на гаранционния срок.


2. РЕКЛАМАЦИИ, ОТГОВОРНОСТИ И ОБЕЗЩЕТЕНИЯ

2.1 Рекламация се признава при пълно изпълнение на гаранционните условия и срок. 

2.2 Признатата рекламация се удовлетворява чрез извършването на ремонт или замяна на стоките (ако не е възможен ремонт) с идентични продукти за сметка на АйШоп. 

2.3 В случай на рекламация на стока, продукт или негов модул се следват следните стъпки:

2.3.1 Изпълняват се предписанията на фирмата производител, ако има такива. 

2.3.2 Обектът на рекламация се приема с протокол за ремонт/замяна

2.3.3 Продавачът оценява състоянието на обекта на рекламация и предприема по- нататъшни действия, които следват:

А)При установен гаранционен дефект следва продукта да бъде ремонтиран и върнат за сметка на продавача в рамките на 30*дни и връщане на продукта на клиента. (Ако продукта не може да бъде ремонтиран, ще бъде заменен с нов еквивалентен)

Б) При установяване на повреда в следствие на неправилна употреба и/или повреда, която не се покрива от гаранцията. Продавача се задължава да се свърже с клиента и да го уведоми. Клиента има право да откаже ремонт и да получи обратно за своя сметка повредения продукт.

2.4 АйШоп ЕООД  не носи отговорност за пропуснати ползи и/или косвени щети на Клиента или други страни в следствие на възникнала рекламация. 

2.5 Клиентът доставя продукта обект на рекламация  до подочен от АйШоп ЕООД офис или магазин за своя сметка, ако не е договорено друго. При транспортиране трябва да се извършат всички механични укрепвания, предвидени за съответната стока в неговото описание. Най-лесно това се постига с оригиналната опаковка.

2.6 В случай на рекламация АйШоп ЕООД НЕ осигурява оборотно оборудване, ако не е договорено друго.

2.7 Срокът за отстраняване на гаранционни рекламации е не повече от 30 календарни дни.


3.  УСЛОВИЯ, ПРИ КОИТО НЕ СЕ УДОВЛЕТВОРЯВА РЕКЛАМАЦИЯТА

3.1 Гаранционното обслужване се осъществява само при наличието пълна документация на продукта. (стокова разписка и/или гаранционна карта и касов бон)

3.2 Гаранцията отпада при нарушен външен вид, поправка и опити за ремонт от неоторизирани лица  или промени във фактурата (стоковата разписка) или гаранционната карта.

3.3 Увреждания върху стоките в следствие на механични интервенции - удари, счупвания, намокряния и др.  

3.4 Неспазване на правилата за транспорт, съхранение и инсталация. 

3.5 Повреда, причинена от природни бедствия - гръмотевични бури, пожари, наводнения, земетресения и др. 

3.6 Повреда, причинена от насекоми, гризачи или домашни любимци.

3.7 Повреда,  причинена от злоумишлени действия.

3.8 Разкъсан или повреден гаранционен стикер поставен от продавача или производителя. 

3.9 Повреди в следствие на употреба за индустриални цели и извън сферата на акваристиката. 

4. ПОВРЕДИ, КОИТО НЕ СЕ ПОКРИВАТ ОТ ПРОДАВАЧА

Обект на гаранция

Повреди, които не се покриват от гаранцията

Нагревател

  • Спукване по корпуса на нагревателя
  • Прекъсване или пречупване на кабела на нагревателя
  • Отклонение от температурата в диапазон от ±3º
  • Изгаряне на нагревателя в следствие на работа на сухо и извън вода

 

Водни помпи

  • Повреди в следствие на работа на сухо
  • Прекъсване или пречупване на кабела на водната помпа
  • При видими повреди по корпуса на помпата
  • Повреди в следствие на прегряване
  • Повреди в следствие на силово ограничаване на дебита

 

Въздушни помпи

  • Повреди причинени от вода
  • Повреда на мембраните (консуматив)

Аквариуми

  • Пукнатини в следствие на неравна повърхност
  • Повреди в следствие на удар или външна сила

 

Осветление

  • Изгаряне на крушки, пури и лед диоди (консуматив)

 

Филтри

  • Повреди в следствие на счупване, износване, прегряване или работа извън водата.
  • Изгаряне на ротора ( консуматив)
  • Износване или скъсване на филтриращата вата
  • Счупен или липсващ детайл
  • Повреди при входа и изхода на водата
  • Изгоряла UV крушка (консуматив)
  • Повреда на маркучите (ако има такива)
  • Счупени захващащи крачета ( при външните филтри)
  • Счупване на кранове за вход и изход

 

5.ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

5.1  Трябва да информирате търговеца за решението си да отмените покупката и да върнете закупените продукти в 14 дневен срок от сключването на договора за продажба.

5.2 Трябва да изпратите неизползваните продукти на търговеца в рамките на 14 дни от тяхното закупуване.

5.3 Връщането на продуктите става за сметка на клиента.

5.4 След получаване на продукта търговеца оценява неговото състояние и при наличие на повреди по продукта или нарушаване на търговския му вид има право да намали сумата за връщане на клиента.

5.5 Продавачът има 14 дни от датата на получаване да върне заплатената от клиента сума. **

5.6 Продавачът има право да откаже връщането на продукт следните случай:

А)Връщането на нетрайни стоки (храни и препарати)

Б) Връщането на запечатани стоки, при чието разопаковане има свързани със здравето и хигиената съображения.

В) стоки и изработени по поръчка

Г)нарушен търговския вид на продукта

Д)не е налична пълната документация, оригинална опаковка и аксесоари на продукта

Е)продукта е използван

Ж)механична повреда на продукта

З)нарушена цялост на оригиналната опаковка на продукта

*При забавяне на ремонта поради поръчка на части, клиента ще бъде уведомен.

**Срока може да бъде удължен, ако е налице забавяне в оценката на продукта или поради невъзможност за контакт с клиента.