Този сайт използва "бисквитки", с цел подобряване качеството на услугите. Продължавайки да използвате сайта, вие се съгласявате с използването на "бисквитки".

Общи условия за ползване

1. Цел на Общите условия.

1.1 Настоящите условия имат за цел да регулират отношенията между сайта Aquarium.bg и клиентите на фирменият каталог на Ай Шоп ЕООД, както и нашите взаимни права и задължения. Ако вземете решение да пазарувате от този интернет магазин е нужно да се съгласите с общите условия за ползване.

1.2 Посещавайки сайта Aquarium.bg Вие се съгласявате да спазвате следните "Условия за ползване". Ако не сте съгласни с тях, моля не използвайте този сайт.

1.3 Сайтът Aquarium.bg е собственост на фирма Ай Шоп ЕООД.

1.4 Цените на всички артикули в сайта  Aquarium.bg   са дадени в български левa.

2.  Как се осъществява доставката и плащането?

2.1 Доставката се осъществява чрез куриер в рамките на 1-2* работни дни.

2.2 Куриерските фирми, с които работим сa Рапидо (до адрес на клиент) и Еконт Експрес ООД (до офис) в зависимост от избора на клиента. При поръчка на аквариум (независимо от размера) доставката се извършва с фирма Еконт Експрес ООД  до адрес предоставен от клиента или удобен за него офис на фирмата.

2.3 Плащането на продукти може да се осъществи чрез системата за онлайн плащания на PayPal, по банков път или чрез наложен платеж при получаването на пратката.

2.4 Изпращането на поръчка към Aquarium.bg се счита за сключен договор между Ай Шоп ЕООД и потребителя за покупка на поръчаните от клиента продукти.

2.5 Всеки един продукт изпратен от Aquarium.bg до клиент се застрахова срещу повреди възникнали при неговото транспортиране. Застраховката се извършва за сметка на Aquarium.bg .

2.6 При получаване на закупената стока, клиентът се задължава да я прегледа и да се увери за нейната цялост и изправност в присъствието на куриера. При наличие на повреда/и, клиентът се задължава в присъствието на куриера да състави двустранен констативен протокол за повредена стока. В случаите, в които не се състави в присъствието на куриера протокол, клиентът няма право да предявява каквито и да е претенции към продавача.

2.7 В случаите, в които бъде доставена пратка повредена при нейното транспортиране до клиента, Aquarium.bg  за своя сметка изпраща идентичен продукт до клиента веднага щом получим решение по съставения протокол.

2.8 В случаите, в които бъде доставена пратка, повредена при нейното транспортиране до клиента и куриера не е пожелал да изчака прегледа на пратката е нужно НЕЗАБАВНО да сигнализирате до централата на куриера и/или на Aquarium.bg

3. Условия за предоставяне на лични данни.

3.1 Регистрирайки се в сайта Aquarium.bg , клиентът трябва да предостави част от личните си данни, необходими за изпълнение на поръчката.

3.2 Данните , които клиента предоставя на Aquarium.bg : име, адрес, телефон  за връзка и електронна поща.

3.3 Ай Шоп ЕООД е регистриран оператор на лични данни. Aquarium.bg   поема задължението, че предоставените лични данни, няма да бъдат публично обявявани или предоставяни на трети лица. Ай Шоп ЕООД гарантира, че личните контакти на клиентите няма да бъдат използвани за злоупотреба или нежелани съобщения, които са извън дейността на търговеца. Ай Шоп ЕООД носи отговорност пред закона за използване на личната информация на своите клиенти.

Тук можете да намерите пълната информация за „Политика за защита на личните данни“ на фирма АйШоп ЕООД.

4. Условия за отказ на поръчка.

4.1 Всеки клиент на Aquarium.bg има право да откаже изпратена поръчка в следните случаи:

А) Поръчката е сгрешена и клиента се обади на някой от посочените телефони в сайта преди пратката да бъде изпратена от наш склад.

Б) Сгрешена сума по наложен платеж.

В) Ако потребителя получи различни от поръчаните продукти  или не е получил всички продукти.**

Г) Ако потребителя получи продукти с дефекти, различни от транспортни повреди.

4.2 Клиента няма право да се откаже от поръчката в следните случаи:

А) Ако е потвърдил поръчката и не съществува нито един от посочените в  4.1 случаи.

Б) Ако потребителя сам е сгрешил избора на поръчаните продукти.

5. Условия за гаранция и връщане на продукти.

5.1. За продукти с гаранция е необходимо в срок от 2 дни след възникването на дефекта да се свържете с фирма АйШоп ЕООД и да съобщите за проблема. Необходимо е също така при възникнали дефекти на електроника незабавно да преустановите работата на продукта, в противен случай рискувате да загубите правото си на гаранционно обслужване.

5.2.1.  Връщането на поръчка може да се осъществи само, ако изпратените продуктите не са използвани и се върнат в добър търговски вид и в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на продукта/ите. 

5.2.2 Връщането на поръчаните продукти се извършва за сметка на клиента. 

5.2.3 Продавача има 14 дни от получаването на върнатия продукт/и да възстанови определената сума по банкова сметка на клиента или като ваучер за пазаруване в магазина.

Пълните условия за „Гаранция и връщане на продукти“  можете да намерите тук.

6. При невъзможност Aquarium.bg  да изпълни поръчката, Вашата заявка ще бъде приета и ще получите повторно обаждане веднага след като стоката бъде в наличност.

  1. Aquarium.bg не носи отговорност и не дължи неустойки при изчерпването на количествата на даден продукт или забавянето на неговата доставка.

8. Издаване на Касов Бон.

8.1 Aquarium.bg  има за цел да спазва финансовите закони на Република България и се задължава да издава касов бон за стойността на поръчаните продукти.

8.2 При неналичието на касов бон в изпратена поръчка, може да изисквате такъв.

8.3 На касовата бележка са предоставени всички данни за юридическото лице Ай Шоп ЕООД.

9. Предоставяне услуги и стока от Aquarium.bg

9.1Aquarium.bg предоставя на своите клиенти стоки свързани с домашни любимци и услуги като производство и поддръжка на аквариуми.

10. Задължения на Ай Шоп ЕООД относно предоставянето на информация на купувача.

10.1 Aquarium.bg се задължава да предостави на потребителя, преди придобиването на стоката или ползването на услугата, подходяща информация, позволяваща му да направи своя избор, която включва:

A. начин на получаване на стоката, условия на застраховка срещу транспортни повреди

Б. цена, количество, начин на плащане и други договорни условия;

В. наличие на стоката или услугата;

Г. опасностите, свързани с обичайната употреба, ползване или поддръжка на стоката или услугата;

10.2 Aquarium.bg не носи отговорност за сгрешена информация в интернет сайта. При наличие на такава, моля сигнализирайте на някой от посочените телефони.

11. Отговорност при неправилна употреба на продукти.

11.1Aquarium.bg не носи отговорност при неправилно използване на стоката или не по нейното предназначение.

12. Промяна на условията.

12.1 Aquarium.bg запазва първото си да променя настоящите условия за ползване без предварително да предупреждава потребителите за това.

13. Oнлайн спорове

При евентуално възникване на спорове между Ай Шоп ЕООД и Клиенти, те ще се решават по взаимно съгласие, а ако това е невъзможно - в съответствие с българското законодателство.

За повече информация може да намерите тук:  ЕС Потребители

*Доставката може да бъде забавена в следните случаи:

А) за населеното място за доставка няма разнос в срока от 1-2 работни дни от куриерските фирми.

В такъв случай доставката ще бъде извършена в първия възможен за куриерите ден.

Б) проблем с връзката с клиента за потвърждаване на поръчката. Клиента е предоставил грешен телефон, непълен адрес и/или не отговаря на посочения от него телефонен номер.

В) при уговорка с клиента за задържане на поръчката, поради изчакване наличност на продукт.

Г) възможни са забавяния по време на празнични дни и/или почивни дни на куриерската фирма

 

** Изключения правят случаите, в които наш оператор е договорил с клиента замяна и/или отпадане на продукти от поръчката.