Този сайт използва "бисквитки", с цел подобряване качеството на услугите. Продължавайки да използвате сайта, вие се съгласявате с използването на "бисквитки".
Безплатна експресна доставка до адрес за всички поръчки над 49 лв.!

Гаранция и връщане на стоки

I.    ГАРАНЦИОНЕН СРОК
 1. Гаранционният срок е периода, през който АйШоп ЕООД гарантира изправността на стоката и отстранява възникнали дефекти за своя сметка.
 2. Гаранционният срок на всеки продукт зависи от типа на продукта и производителя. Той е предварително посочен от производителя.
 3. Гаранционният срок започва да тече от датата на покупка на продукта. За стока, доставена по куриер, гаранционните условия се считат за приети, ако няма направени възражения в еднодневен срок. С всеки продукт трябва да запазите гаранционната карта или стоковата разписка ( фактура ) и касов бон до момента на изтичане на гаранционния срок.

II.    РЕКЛАМАЦИИ, ОТГОВОРНОСТИ И ОБЕЗЩЕТЕНИЯ
 1. Рекламация се признава при пълно изпълнение на гаранционните условия и срок.
 2. Признатата рекламация се удовлетворява чрез извършването на ремонт или замяна на стоките (ако не е възможен ремонт) с идентични продукти за сметка на АйШоп.
 3. В случай на рекламация на стока или част от нея следва:
  3.1 Изпълняват се предписанията на фирмата производител, ако има такива.
  3.2 Продуктът за рекламация се приема с протокол за ремонт/замяна и се изпраща към търговския обект ( онлайн магазин ), от който е закупен.
  3.3 Продавачът проверява състоянието на обекта на рекламация и предприема съответните действия:
   - При установен гаранционен дефект, следва продуктът да бъде ремонтиран и върнат на клиента за сметка на продавача в рамките на 30 дни. При забавяне на ремонта поради поръчка на части, клиента ще бъде уведомен. Ако той не може да бъде ремонтиран, ще бъде заменен с нов еквивалентен артикул.
   - При установяване на повреда вследствие на неправилна употреба или такава, която не се покрива от гаранцията, продавачът се свързва с клиента и го уведомява. Клиентът има право да откаже ремонт и да получи обратно повредения продукт за своя сметка.
 4. АйШоп ЕООД не носи отговорност за пропуснати ползи и косвени щети на клиента или други страни вследствие на възникнала рекламация.
 5. Клиентът доставя продукта, обект на рекламация, до посочен от АйШоп ЕООД офис или магазин за своя сметка, ако не е договорено друго. При транспортиране трябва да се извършат всички механични укрепвания, предвидени за съответната стока, в неговото описание. Най-лесно това се постига с оригиналната опаковка.
 6. В случай на рекламация АйШоп ЕООД НЕ осигурява оборотно оборудване, ако не е договорено друго.
 7. Срокът за отстраняване на гаранционни рекламации е не повече от 30 календарни дни.

III.    УСЛОВИЯ, ПРИ КОИТО НЕ СЕ УДОВЛЕТВОРЯВА РЕКЛАМАЦИЯТА
 1. Гаранционното обслужване се осъществява само при наличието на пълна документация за продукта - стокова разписка (фактура) с касов бон и/или гаранционна карта.
 2. Гаранцията отпада при нарушен външен вид, поправка и опити за ремонт от неоторизирани лица.
 3. Увреждания на продукта в следствие на механични интервенции - удари, счупвания, намокряния и др.
 4. Неспазване на правилата за транспорт, съхранение и инсталация.
 5. Повреда, причинена от природни бедствия - гръмотевични бури, пожари, наводнения, земетресения и др.
 6. Повреда, причинена от насекоми, гризачи или домашни любимци.
 7. Повреда, причинена от злоумишлени действия.
 8. Разкъсан или повреден гаранционен стикер, поставен от продавача или производителя.
 9. Повреди вследствие на употреба за индустриални цели, извън сферата на акваристиката.

IV.    ПОВРЕДИ, КОИТО НЕ СЕ ПОКРИВАТ ОТ ПРОДАВАЧА

Обект на гаранция

Повреди, които не се покриват от гаранцията

Нагреватели

 - Спукване по корпуса на нагревателя
 - Прекъсване или пречупване на кабела на нагревателя
 - Отклонение от температурата в диапазон от ±3º
 - Изгаряне на нагревателя вследствие на работа на сухо и извън вода

Водни помпи

 - Повреди вследствие на работа на сухо
 - Прекъсване или пречупване на кабела на водната помпа
 - При видими повреди по корпуса на помпата
 - Повреди вследствие на прегряване
 - Повреди вследствие на силово ограничаване на дебита

Въздушни помпи

 - Повреди, причинени от вода
 - Повреда на мембраните (консуматив)

Аквариуми

 - Пукнатини вследствие на неравна повърхност
 - Повреди вследствие на удар или външна сила

Осветление

 - Изгаряне на крушки, пури и лед диоди ( консуматив )

Филтри

 - Повреди вследствие на счупване, износване, прегряване или работа извън водата.
 - Изгаряне на ротора ( консуматив )
 - Износване или скъсване на филтриращата вата
 - Счупен или липсващ детайл
 - Повреди при входа и изхода на водата
 - Изгоряла UV крушка ( консуматив )
 - Повреда на маркучите (ако има такива)
 - Счупени захващащи крачета ( при външните филтри )
 - Счупване на кранове за вход и изход

V.    ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ
 1. Клиентът трябва да информира (желателно е по електронна поща) търговеца за решението си да отмени покупката.
 2. Клиентът трябва да изпрати неизползваните продукти на търговеца в рамките на 14 дни от тяхното закупуване.
 3. Връщането на продуктите става за сметка на клиента.
 4. След получаване на продукта търговеца оценява неговото състояние и при наличие на повреди по продукта или нарушаване на търговския му вид има право да намали сумата за връщане на клиента.
 5. Търговецът има 14 дни от датата на получаване ( на върнатите продукти ) да възстанови заплатената от клиента сума. Срокът може да бъде удължен, ако има забавяне в оценката на продукта или поради невъзможност за контакт с клиента.
 6. Продавачът има право да откаже връщането на продукт в следните случаи:
  6.1  връщане на нетрайни стоки (храни и препарати)
  6.2  връщане на запечатани стоки, при чието разопаковане има свързани със здравето и хигиената съображения
  6.3  стоки, които са изработени по поръчка
  6.4  нарушен търговския вид на продукта
  6.5  не е налична пълната документация, оригинална опаковка и съпътстващи аксесоари към продукта
  6.6  продуктът е използван
  6.7  механична повреда на продукта
  6.8  нарушена цялост на оригиналната опаковка на продукта
 7. Артикулът трябва да бъде върнат в търговския обект ( онлайн магазин ), от който е закупен.